Regulamin

§ 1. Wstęp

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady działania Inicjatywy „Uśmiech Kobiety”, zasady uczestnictwa w Inicjatywie oraz prawa i obowiązki jej Uczestniczek.
  2. Inicjatywa ma stanowić forum dla spotkań kobiet aktywnych zawodowo i zajmujących wyższe stanowiska zarządcze w firmach średnich, dużych, międzynarodowych korporacjach, od menedżerskiego w górę. Podstawowy przedmiot działania Inicjatywy „Uśmiech Kobiety” ma stanowić organizowanie cyklicznych spotkań mających na celu promocję Uczestniczek Inicjatywy, ich działalności biznesowej, zawodowej, a także promocję firm reprezentowanych przez Uczestniczki, jeśli takie jest ich życzenie.
  3. Działania podejmowane przez Inicjatywę mają charakter niezarobkowy i nieformalny.
  4. Organizatorem Inicjatywy jest Marlena Skiba, zwana dalej „Organizatorem”.

§ 2. Definicje

  1. „Inicjatywa” – Inicjatywa Uśmiech Kobiety.
  2. „Uczestniczka” – osoba dopuszczona do uczestniczenia w Inicjatywie „Uśmiech Kobiety”, zgodnie z niniejszym Regulaminem.
  3. „Organizator”, "Patron" – Marlena Skiba.
  4. „Kapituła” – organ kolegialny wyrażający opinie we wszystkich sprawach dotyczących Inicjatywy. Kapituła działa na podstawie „Regulaminu działalności Kapituły Inicjatywy Uśmiech Kobiety”, stanowiący Załącznik nr 1 niniejszego Regulaminu.
  5. „Konto” – dostępne dla danej Uczestniczki po zalogowaniu się (za pomocą przypisanego jej loginu i hasła) miejsce na stronie internetowej Inicjatywy, za pośrednictwem którego Uczestniczka ma dostęp do informacji dotyczących innych Uczestniczek Inicjatywy oraz do wglądu do niniejszego Regulaminu
  6. „Materiały” – teksty, opracowania oraz wszelkie inne treści udostępniane Organizatorowi przez Uczestniczkę, mające związek z udziałem Uczestniczki w Inicjatywie, w tym m.in. zdjęcia i filmy ze spotkań, artykuły eksperckie, których Uczestniczka jest autorką, notatka biograficzna, dane kontaktowe, dane osobowe i zdjęcie zamieszczone na profilu na stronie internetowej Inicjatywy.
  7. „Kandydatka” – osoba wyrażająca chęć uczestnictwa w Inicjatywie, od momentu wyrażenia chęci uczestnictwa do momentu zaakceptowania jej wniosku przez Organizatora, wysłanego za pomocą formularza zgłoszeniowego znajdującego się na stronie Internetowej Inicjatywy lub wyrażonego za pomocą podpisu złożonego na wydruku.
  8. „Zainteresowana” – osoba wyrażająca chęć wzięcia udziału w danym spotkaniu Inicjatywy, nie będąc jej Uczestniczką.
  9. „Wydarzenie” – wszelkiego rodzaju spotkanie, spotkanie on-line i wydarzenie organizowane przez Inicjatywę i/lub Organizatora.
  10. „Gość” lub/i „Sympatyk” – osoba nie będąca Uczestniczką a biorąca udział w Wydarzeniu.

§ 3. Przystąpienie do Inicjatywy

  1. Uczestniczką Inicjatywy może zostać wyłącznie kobieta zajmująca wyższe stanowisko zarządcze w firmie średniej, dużej lub międzynarodowej korporacji, takie jak: członek zarządu, prezes, dyrektor, menedżer; która została zarekomendowana przez aktualną Uczestniczkę Inicjatywy i której kandydatura została zaakceptowana przez Organizatora i Kapitułę. W celu przystąpienia do Inicjatywy, Kandydatka powinna złożyć wniosek o dopuszczenie do udziału w Inicjatywie, za pomocą formularza zgłoszeniowego znajdującego się na stronie internetowej Inicjatywy lub poprzez podpisanie wydrukowanego formularza zgłoszeniowego oraz otrzymać informację zwrotną o pozytywnym rozpatrzeniu jej wniosku przez Organizatora Inicjatywy.
  2. Ostateczną decyzję o pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o przystąpienie do Inicjatywy podejmuje Kapituła wraz z Organizatorem.
  3. Dopuszcza się możliwość uczestnictwa osoby nie zajmującej wyższego stanowiska zarządczego, jednak będącej wybitnym ekspertem w danej dziedzinie. Zgoda na uczestnictwo takiej osoby w Inicjatywie zależy od Organizatora i Kapituły.
  4. Formularz zgłoszeniowy wyrażający chęć uczestnictwa w Inicjatywie znajduje się na stronie internetowej Inicjatywy i wymaga podania danych osobowych Kandydatki: imienia i nazwiska, piastowanego stanowiska, nazwy firmy, którą reprezentuje, danych kontaktowych typu służbowy adres e-mail, nr telefonu, nazwiska aktualnej Uczestniczki polecającej Kandydatkę oraz kilku słów o sobie.
  5. Decyzja o przyjęciu kandydatki jest dyskrecjonalna i zależy wyłącznie od woli Organizatora po zaakceptowaniu kandydatury przez Kapitułę. Decyzja dotycząca prawa udziału w Inicjatywie zostanie podjęta przez Organizatora wraz z Kapitułą i przekazana Kandydatce w ciągu miesiąca od daty złożenia wniosku przez Kandydatkę.
  6. W przypadku niespełnienia przez Kandydatkę wymogów Regulaminu umożliwiających przyjęcie jej w poczet Uczestniczek Inicjatywy, zostanie ona poinformowana o tym fakcie e-mailem, jednakże Organizator nie ma obowiązku informowania jej o szczegółowych zapisach Regulaminu.
  7. Uczestnictwo w Inicjatywie rozpoczyna się w dniu otrzymania przez Kandydatkę na Uczestniczkę informacji o pozytywnym rozpatrzeniu jej zgłoszenia. Prawo do uczestnictwa otrzymuje się na czas nieokreślony, pod warunkiem spełnienia w tym okresie wszystkich wymogów Regulaminu o przyjęciu w poczet Członkiń.
  8. Prawo do uczestniczenia w działaniach podejmowanych w ramach Inicjatywy jest imienne i nie podlega przeniesieniu na inną osobę.
  9. Istnieje możliwość jednorazowego uczestnictwa w Wydarzeniach organizowanych przez Inicjatywę, po otrzymaniu specjalnej zgody od Organizatora po akceptacji przez Kapitułę. W takim przypadku Zainteresowana jest zobowiązana skontaktować się z Organizatorem drogą elektroniczną, podając w wiadomości e-mail dane osobowe i opis reprezentowanego biznesu. Organizator poinformuje Zainteresowaną o swojej decyzji oraz o tym, na które spotkanie zostanie zaproszona.

§ 4. Uczestnictwo w Inicjatywie

  1. Uczestnictwo w Inicjatywie jest dobrowolne i bezpłatne.
  2. Uczestniczka w ramach Inicjatywy może promować tylko i wyłącznie swoją osobę oraz reprezentowaną przez nią firmę.
  3. Uczestniczka w ramach Inicjatywy nie może promować innych działalności o podobnym do Inicjatywy charakterze, tj. innych inicjatyw, fundacji charytatywnych, stowarzyszeń, klubów, zrzeszeń, kół, towarzystw i tym podobnych.
  4. Uczestniczką Inicjatywy nie może zostać przedstawicielka innej inicjatywy, stowarzyszenia, klubu, zrzeszenia, koła, towarzystwa, fundacji charytatywnej, czy innej organizacji non-profit, jeśli jest to jej jedyna działalność zawodowa.
  5. Każda Uczestniczka otrzyma od Organizatora login i hasło umożliwiające jej zalogowanie się do strefy członkowskiej na stronie internetowej Inicjatywy, na której znajduje się lista Uczestniczek wraz z ich informacjami zawodowymi.
  6. Każda Uczestniczka zostanie dodana do listy Uczestniczek na stronie internetowej Inicjatywy, na której Organizator utworzy jej profil poprzez umieszczenie na stronie otrzymanych od Uczestniczki danych kontaktowych, wybranych przez nią informacji dotyczących jej życiorysu, działalności biznesowej czy obszarów, w których jest ekspertem, a także fotografii.
  7. Każda Uczestniczka ma możliwość publikacji artykułów eksperckich na wybrany temat. Będą one widoczne dla wszystkich odwiedzających stronę internetową Inicjatywy.
  8. Każda Uczestniczka ma możliwość zamieszczenia logo oraz informacji dotyczących firmy, którą reprezentuje. Te informacje będą widoczne dla wszystkich odwiedzających stronę internetową Inicjatywy.
  9. Na każdym spotkaniu, nie dotyczy to spotkań on-line, - Uczestniczki w maksymalnej liczbie 2 w ramach jednego spotkania będą mogły zaprezentować siebie lub reprezentowaną firmę w postaci prelekcji o interesującym dla gości spotkania charakterze i ciekawej formie. Aby dana Uczestniczka została prelegentem na spotkaniu, muszą zostać zrealizowane poniższe kroki:
  • zgłoszenie Organizatorowi chęci wygłoszenia prelekcji na spotkaniu, informując go o jej temacie;
  • przesłanie Organizatorowi materiałów dotyczących prelekcji w czasie ustalonym przez strony tak, aby umożliwić obu stronom ustalenie szczegółów wystąpienia;
  • w przypadku większej ilości chętnych do wygłoszenia prelekcji Uczestniczek, Organizator podejmie decyzję dotyczącą tego, która Uczestniczka kiedy (na którym spotkaniu) wygłosi prelekcję, uwzględniając przy tym zainteresowania pozostałych Uczestniczek. Wystąpienia te muszą charakteryzować się profesjonalizmem oraz wysoką wartością merytoryczną. Ponadto, muszą zmieścić się w ustalonym przedziale czasowym wynoszącym 15 minut. W wyjątkowych przypadkach czas ten może zostać wydłużony po ustaleniu z Organizatorem.
  1. Zaproszenia na spotkania Inicjatywy wraz z programem będą wysyłane Uczestniczkom pocztą elektroniczną.
  2. Uczestniczka jest zobowiązana jest odpowiedzieć na otrzymane zaproszenie          potwierdzając swój udział w spotkaniu lub z niego rezygnując. Odpowiedź powinna być skierowana na ten adres e-mailowy, z którego zostało wysłane zaproszenie.
  3. Informacje o spotkaniach będą także aktualizowane na stronie internetowej Inicjatywy.
  4. W przypadku trzykrotnego nieprzybycia na spotkanie Inicjatywy pomimo potwierdzonego zgłoszenia obecności, Uczestniczka zostanie skreślona z listy Uczestniczek Inicjatywy, co oznaczać będzie utracenie konta i dostępu do strefy członkowskiej na stronie internetowej Inicjatywy oraz brak możliwości uczestniczenia w spotkaniach.
  5. W wyjątkowych okolicznościach i uzasadnionych przypadkach Organizator może odstąpić od powyższej zasady.

§ 5. Oświadczenia i zapewnienia

  1. Poprzez wypełnienie wniosku o udział w Inicjatywie Kandydatka oraz poprzez wyrażenie zgody na wzięzie udziału w Wydarzeniu Kandydatka, Zainteresowana, Gość zgadza się na przetwarzanie swoich danych osobowych oraz dysponowanie przez Organizatora wizerunkiem w postaci zdjęć i filmów z Wydarzeń oraz artykułów eksperckich, których Uczestniczka jest autorką.
  2. Baza danych osobowych Uczestniczek podlega ochronie prawnej, a Administratorem danych osobowych (w rozumieniu ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych) zgromadzonych przez Organizatora, którym jest Partner Merytoryczny Inicjatywy, firma Usługi Doradcze Smart Solutions z siedzibą w Warszawie przy ulicy Cypryjskiej 6/19 02-761, zarejestrowana pod nr Regon: 015695795. Każda Uczestniczka, Zainteresowana, Gość  ma prawo wglądu do swoich danych przetwarzanych przez powyższe podmioty, prawo do poprawiania tych danych oraz do żądania zaniechania ich przetwarzania poprzez usunięcie z bazy danych.
  3. Poprzez zgłoszenie udziału w Wydarzeniu, Kandydatka, Zainteresowana, Gość zapewnia i oświadcza, że wszelkie dane osobowe przekazuje Organizatorowi i Administratorowi w sposób dobrowolny;
  1. wyraża zgodę na przetwarzanie teraz i w przyszłości przez Organizatora i Administratora wszelkich przekazanych podczas składania wniosku o możliwość uczestnictwa w Inicjatywie, w zgłoszeniu chęci uczestnictwa w Wydarzeniach jak i później danych osobowych oraz wizerunku osobistego na przekazywanych fotografiach i/lub materiałach filmowych, w celach upublicznienia tych informacji i danych osobowych poprzez ich prezentację na łamach strony internetowej Inicjatywy;
  2. wyraża zgodę na publikację napisanego przez nią artykułu eksperckiego, dostępnego dla wszystkich odwiedzających stronę internetową Inicjatywy, wraz z fotografią;
  3. wyraża zgodę na wykorzystywanie powyższych danych, informacji i wizerunku osobistego przez Organizatora i Administratora w celach marketingowych, informacyjnych, statystycznych oraz publikacji w takich mediach jak Internet, prasa, radio, telewizja;
  4. wyraża zgodę na otrzymywanie informacji handlowej od Administratora oraz Organizatora, jak i Partnerów Inicjatywy.
  1. Poprzez złożenie wniosku o dopuszczenie do udziału w Inicjatywie, Kandydatka na Uczestniczkę zapewnia i oświadcza, że:
  1. po otrzymaniu loginu i hasła umożliwiającego zalogowanie się do strefy członkowskiej na stronie  internetowej Inicjatywy zapoznała się z treścią Regulaminu i zaakceptowała ją bez wyjątków;
  2. wszelkie dane osobowe przekazuje Organizatorowi i Administratorowi w sposób dobrowolny oraz  wyraża zgodę na upublicznienie tych informacji przez Organizatora i Administratora,  oznacza, iż dostęp do tych danych będą miały pozostałe Uczestniczki.
  1. Uczestniczka jest odpowiedzialna za utrzymanie w poufności hasła i nazwy konta i zobowiązuje się do natychmiastowego powiadomienia Organizatora o nieautoryzowanym użyciu jej Konta i hasła. Organizator ani Administrator nie ponosi odpowiedzialności za straty, jakie może ponieść Uczestniczka w związku z nieautoryzowanym użyciem jej Konta i hasła przez osoby trzecie. Jednocześnie Uczestniczka ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone Inicjatywie w rezultacie nieautoryzowanego używania lub uzyskania dostępu do konta lub hasła.
  2. Przekazując Materiały Organizatorowi do umieszczenia na stronie internetowej Inicjatywy, Uczestniczka:
  1. oświadcza, iż posiada ona uprawnienia lub zgody wymagane przepisami prawa (w szczególności majątkowe prawa autorskie oraz prawo do wykorzystania wizerunku) do tego, aby mogły być one przekazane Organizatorowi i opublikowane na stronie internetowej Inicjatywy, w zakresie wskazanym w §4 pkt. 5-8 tego Regulaminu, i nie spowoduje to naruszenia jakichkolwiek praw osób trzecich;
  2. oświadcza, że udziela Administratorowi oraz Organizatorowi bezterminowej i nieodpłatnej licencji na korzystanie, utrwalanie i zwielokrotnianie ich dowolną techniką, w celach marketingowych, informacyjnych, statystycznych oraz publikacji w takich mediach jak Internet, prasa, radio, telewizja;
  3. zobowiązuje się do przekazywania tylko aktualnych i prawdziwych danych, dotyczących zarówno samej Uczestniczki, jak i firmy, którą reprezentuje oraz do uaktualniania tych danych, jeśli ulegną one zmianie;
  4. zobowiązuje się w przypadku skierowania przez podmioty trzecie jakichkolwiek roszczeń do Organizatora i Administratora, odnośnie naruszania jakichkolwiek praw do opublikowanych treści, materiałów graficznych lub wizerunku osobistego osób trzecich, złożyć pisemne oświadczenie odpowiedniej treści, które uwolni Organizatora i Administratora od jakiejkolwiek odpowiedzialności w tym zakresie, a także, w razie konieczności, wstąpić do sprawy w miejsce Administratora i Organizatora lub przystąpić do sprawy po ich stronie jako interwenient uboczny, zwracając przy tym Administratorowi i Organizatorowi na jego pierwsze żądanie wszelkie poniesione przez Administratora i Organizatora wydatki związane z postępowaniem sądowym oraz zasądzonych odszkodowań.
  1. Administrator ani Organizator nie ponoszą odpowiedzialności za nieautoryzowane użycie Konta Uczestniczki, dokonywane przez osoby trzecie, a także za pobieranie jakichkolwiek Materiałów ze strony internetowej Inicjatywy i ich wykorzystanie przez osoby trzecie.
  2. Zabronione jest bez zgody Administratora i Organizatora wyrażonej na piśmie; kopiowanie, powielanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie w całości lub we fragmentach Materiałów innych Uczestniczek. Uczestniczka ma prawo do kopiowania, powielania i wykorzystywania tylko i wyłącznie Materiałów, których jest autorką.
  3. Regulamin niniejszy obowiązuje od momentu jego opublikowania. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym Regulaminie bez podawania przyczyn. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania na stronie internetowej Inicjatywy.     
  4. Uczestniczki zostaną powiadomione o zmianach w Regulaminie także drogą e-mailową.              
  5. Po ukazaniu się na stronie internetowej Inicjatywy informacji o zmianach w Regulaminie, Uczestniczka powinna niezwłocznie zapoznać się ze zmianami, gdyż niepoinformowanie Organizatora drogą e-mailową o nieakceptacji zmian w Regulaminie w ciągu tygodnia od ich wprowadzenia stanowi bezwarunkową akceptację nowej treści Regulaminu przez Uczestniczkę. Zgłoszenie nieakceptacji zmian w Regulaminie winno zostać wysłane na adres e-mailowy: spotkania@usmiechkobiety.pl  
  6. Oświadczenie o nie zaakceptowaniu zmian w Regulaminie, pociągnie za sobą usunięcie Uczestniczki z listy Uczestniczek Inicjatywy.

Proszę w polu wpisać wynik działania: 5 + 1

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.